Podczas wykładu Łukasz Sałata podzieli się swoim doświadczeniem z zakresu tworzenia gier 2d na przykładzie gry My Brother Rabbit oraz opowie jakie możliwości i przeszkody czekają młodych artystów.
Zapraszamy 27.11 (wtorek) godz. 17:10 Aula WSTI.
Tematy wykładu:
- siła pomysłu w grafice
- łamanie schematów niecodziennymi skojarzeniami
- problemy i wyzwania techniczne przy tworzeniu grafiki do gier
- od konceptu do działającej gry – tworzenie nowych światów
- kierowanie uwagą gracza w surrealnym świecie My Brother Rabbit
- programy graficzne przy tworzeniu gier 2D
- jak zostać artystą w gamedevie – dobre portfolio
- perspektywy zawodowe dla artysty
- przegląd portfolio dla zainteresowanych
Łukasz Sałata
– ukończył studia na WSP w Częstochowie na kierunku artystycznym. Jednak wszystkich umiejętności nauczyły go YouTube i własna praca.
Zaczynał w podstawówce rysując postacie z mang dla kolegów i koleżanek. Później były tatuaże, malunek artystyczny na karoseriach, portrety dla cioci znajomych, fotografia ślubna i reklamowa w kraju i za granicą, ilustracje do reklam i książek.
Od ponad 6 lat pracuje jako artysta w katowickim studiu Artifex Mundi projektując postacie i lokacje o bardzo różnej stylistyce. Ostatnie lata spędził na tworzeniu gry własnego pomysłu – My Brother Rabbit – której premiera miała miejsce we wrześniu tego roku.
Na wykładzie podzieli się swoim doświadczeniem z zakresu tworzenia gier 2d na przykładzie gry My Brother Rabbit oraz opowie jakie możliwości i przeszkody czekają młodych artystów.
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych tematem, zachęcamy do przyniesienia własnego portfolio lub wybranych prac, które będziemy mogli omówić po wykładzie.

















